loading...
سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی
سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی بازدید : 4 شنبه 26 خرداد 1403 نظرات (0)

🟢 یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های باردار پیدا کردن بهترین مرکز سونوگرافی غربالگری در تهران است، چرا که در حین بارداری باید یک سری سونوگرافی‌های مهم برای تشخیص سلامت جنین را انجام دهند. دسته‌ای از ناهنجاری‌های کروموزومی مانند سندروم پاتو، سندروم ادوارد، سندروم دان و همچنین نقص در لوله‌های عصبی نیازمند تشخیص به کمک سونوگرافی و تفسیر دقیق نتایج است.

از آنجا که مراکز سونوگرافی زیادی در کشور وجود دارد، گزینه‌های محدودی جهت انتخاب بهترین مرکز غربالگری پیش روی والدین است. ضعف تجهیزات، پوشش ندادن بیمه‌های تکمیلی و از همه مهمتر برخورداری از دکتر متخصص برای تفسیر نتایج از مهم‌ترین عوامل در انتخاب مرکز سونوگرافی معتبر است. شما با مراجعه به مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی می‌توانید نتایج آزمایش‌های غربالگری اول، دوم و سوم بارداری را با تفسیر دقیق توسط پزشکان متخصص در سریع‌ترین زمان دریافت نمایید.

🔵 ویژگی‌های مرکز سونوگرافی غربالگری در تهران

انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی غربالگری در تهران، یکی از دغدغه‌های مهم زنان باردار است. در دوران بارداری انجام آزمایش‌های مربوط به سلامت جنین از جمله غربالگری اول دوم و سوم و داپلر بسیار اهمیت دارد و باید به بهترین دکتر متخصص سونوگرافی مراجعه کنید. عوامل متعددی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم یک مرکز سونوگرافی را به بهترین مرجع برای انجام آزمایش‌های غربالگری تبدیل می‌کند.

برخورداری از تجهیزات پیشرفته و جدید

مرکز سونوگرافی غربالگری باید تمام آزمایش‌های دوران بارداری را با دستگاه پیشرفته از جمله سونوگرافی سه بعدی و داپلر انجام دهد. علاوه بر این کیفیت و پیشرفته بودن دستگاه‌ها بر دقت پاسخ سونوگرافی بسیار تاثیرگذار است. در حال حاضر دستگاه‌های سونوگرافی متنوعی در بازار وجود دارند که تصویربرداری را بسیار دقیق انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: هزینه غربالگری اول با بیمه تامین اجتماعی

برخورداری از پزشکان متخصص رادیولوژی

زمانی که برای انجام سونوگرافی غربالگری مراجعه می‌کنید، مطمئن شوید که این مراکز دارای پزشکان متخصص رادیولوژی هستند. داشتن بورد تخصصی و فلوپشیپ سونوگرافی برای هر پزشک بسیار اهمیت دارد. بهتر است به علاوه بهتر است از سابقه و تجربه پزشک اطمینان حاصل کنید.

برخورداری از پرسنل حرفه‌ای

به غیر از حضور پزشکان متخصص در مرکز سونوگرافی، پرسنل این مراکز باید دانش کافی در ارتباط با استفاده از انواع دستگاه‌ها را داشته باشند. در بهترین مرکز سونوگرافی غربالگری در تهران حتماً خود پزشک باید مراحل انجام سونوگرافی غربالگری را انجام دهد. اگر در یک مرکز دو فرد سونوگرافی را انجام دهند، باید نتایج توسط هر دو فرد مهر و امضا شود.

ویژگی‌های مرکز سونوگرافی غربالگری در تهران 

امکان رزو نوبت و عدم معطلی

از فاکتورهای مهمی که در انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی غربالگری در تهران نقش دارد، امکان رزو نوبت و عدم معطلی است. مادران باردار در دوران سخت بارداری، انتظار دارند بدون هیچ نوع معطلی آزمایش‌های غربالگری را انجام دهند.

از آنجا که برخی از سونوگرافی‌ها و آزمایش‌ها باید پشت سر هم انجام شوند، از این رو توصیه می‌کنیم به مرکز غربالگری مراجعه کنید که خدمات دریافت نوبت آنلاین را دارند و می‌توانید بدن هیچ معطلی، این تست‌های حساس را انجام دهید.

انجام کلیه آزمایش‌ها علاوه بر انجام سونوگرافی

برای آزمایش‌های غربالگری معمولاً آزمایش خون و سونوگرافی با یکدیگر انجام می‌شود. بنابراین بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که این دو آزمایش را به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت برای شما انجام دهند. در این صورت شما می‌توانید راحت‌تر برای انجام آزمایش‌های خود اقدام کنید.

🔵 انجام سونوگرافی غربالگری در مرکز رادیولوژی فاطمی

اگر می‌خواهید مراحل سونوگرافی غربالگری در تهران را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید، باید به مرکزی مراجعه کنید که پزشکان دارای بورد تخصصی و سابقه و تجربه کافی در زمینه انجام آزمایش و تفسیر نتایج باشند.

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با مدیریت دکتر محمد حسین اخلاقی نیا یکی از بهترین مراکز انجام آزمایش‌های غربالگری است و در این مرکز تمام آزمایش‌های غربالگری اول، دوم و سوم با بهترین تجهیزات انجام می‌شود.

مرکز تصویربرداری فاطمی به عنوان یکی از باسابقه‌ترین مراکز با داشتن کادر متخصص و مجرب نتایج را با دقیق‌ترین تفسیر در اختیار شما قرار می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز، ارائه مشاوره به خانم های باردار قبل و پس از انجام انواع تست‌های غربالگری است. از این رو اگر مشکل و نقصی در جنین وجود داشته باشد، کادر پزشکی با در اختیار گذاشتن بهترین راهکارهای درمانی به شما کمک می‌کنند تا بعداً مشکلی برای جنین به وجود نیاید.

انجام سونوگرافی غربالگری در مرکز رادیولوژی فاطمی 

🔵 خدمات مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی

مرکز تصویربرداری و سونوگرافی دکتر فاطمی بهترین خدمات از جمله تصویربرداری دقیق، ارائه مشاوره‌های لازم را هنگام انجام آزمایش‌های مربوط به غربالگری اول، دوم و سوم به شما ارائه می‌کند. خدمات این مرکز عبارتند از:

1- برخورداری از کادر مجرب پزشکی

2- ارائه دقیق‌ترین تفسیر از نتایج آزمایش‌های غربالگری

3- تصویربرداری با پیشرفته‌ترین و استانداردترین تجهیزات

4- ارائه نتایج آزمایش‌ها در سریع‌ترین زمان

بیشتر بخوانید: سونوگرافی غربالگری جنین

5- حضور تکنسین‌های کارآزموده و آشنا به کاربری تجهیزات

6- انجام کلیه آزمایش‌های و عکسبرداری‌ها علاوه بر انجام سونوگرافی

7- طرف قرارداد با بیمه‌های مختلف

8- امکان دریافت نوبت به صورت آنلاین و انجام آزمایش‌ها بدون هیچ نوع معطلی

🚹 برای انجام آزمایش‌های سونوگرافی و غربالگری جنین می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید تا متخصصان این مرکز شما را در ارتباط با نحوه رزرو نوبت راهنمایی کنند.

خلاصه مطالب

مراکز سونوگرافی غربالگری در تهران کلیه خدمات مربوط به انجام آزمایش‌های غربالگری اول، دوم و سوم را ارائه می‌کنند. اما یکی از مهمترین دغدغه‌های خانم‌های باردار پیدا کردن مرکز رادیولوژی و سونوگرافی معتبر با کادر حرفه‌ای است. بهترین مراکز سونوگرافی غربالگری در تهران معمولاً دارای پزشکان متخصص و با دانش در زمینه انجام سونوگرافی و رادیولوژی هستند و سعی دارند تفسیر دقیقی از تست‌ها ارائه کنند.

به علاوه این مراکز برای انجام دقیق آزمایش‌ها از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های سونوگرافی و غربالگری بهره می‌برند. مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با برخورداری از کادر پزشکی متخصص و تجهیزات جدید و پیشرفته، در حال حاضر به عنوان بهترین مرکز غربالگری بارداری در تهران شناخته می‌شود. شما می‌توانید تمام آزمایش‌های خود را تحت نظارت متخصصان کلینیک انجام داده و دقیق‌ترین تفسیر از نتایج را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه رزرو نوبت و دریافت مشاوره از متخصصان این مرکز می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس گرفته و راهنمای‌های لازم را دریافت کنید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

منبع: سایت دکتر اخلاقی نیا و بهترین سونوگرافی غربالگری در تهران

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 137
  • بازدید کلی : 137