loading...
سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی
سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی بازدید : 4 چهارشنبه 30 خرداد 1403 نظرات (0)

🟢 اگر قصد انجام رادیولوژی و سونوگرافی در تهران را دارید، بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که دارای تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و مدرن‌ترین دستگاه‌های سونوگرافی هستند. از سوی دیگر تجهیزات مربوط به عکس‌برداری و رادیولوژی این مراکز باید در سطح بالای کیفی باشند تا نتایج حاصل از انجام آزمایش‌ها به دقیق‌ترین شکل در اختیار شما قرار گیرد.

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با مدیریت دکتر محمد حسین اخلاقی نیا به عنوان یکی از بهترین مراکز سونوگرافی تهران به شمار می‌آید. اگر قصد دارید آزمایش‌ها و معاینات پزشکی خود را در یک مرکز معتبر انجام دهید، کافی است با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید تا کادر پزشکی این مرکز مشاوره‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

🔵 بهترین مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در تهران

پیدا کردن بهترین مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در تهران دغدغه بسیاری از بیماران است. معمولاً افرادی که باید آزمایش‌ها و تست‌های حساس را انجام دهند، به دنبال بهترین مرکز رادیولوژی و سونوگرافی هستند. به عنوان مثال خانم‌های باردار که باید تست‌های غربالگری را انجام دهند یا افرادی که قصد دارند برای موموگرافی اقدام کنند، دغدغه بیشتری برای پیدا کردن یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تخصصی را دارند.

در حال حاضر مرکز رادیولوژی سونوگرافی فاطمی به عنوان یکی از مراکز معتبر رادیولوژی و سونوگرافی در تهران به شمار می‌آید. شما می‌توانید انواع آزمایش‌های مربوط به غربالگری سه ماهه اول، دوم و سوم و همچنین انواع سونوگرافی و رادیولوژی را با دستگاه‌ها و تجهیزات استاندارد انجام دهید. از مهم‌‌ترین ویژگی‌های این مرکز، دریافت به موقع نتایج و تفسیر دقیق از آزمایش‌ها است که توسط پزشکان متخصص ارائه می‌شود.

بهترین مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در تهران 

🔵 خدمات مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی

مراکز رادیولوژی و سونوگرافی در تهران خدمات گسترده‌ای را به بیماران ارائه می‌کنند. مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی از جمله مراکزی است که خدمات با کیفیتی را به بیماران عرضه می‌کند. شما می‌توانید تمام آزمایش‌ها از جمله عکس برداری، سونوگرافی را با بالاترین سطح اطمینان تحت نظر پزشکان متخصص انجام دهید. خدمات مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی شامل موارد زیر است:

انواع سونوگرافی

سونوگرافی لگن: این سونوگرافی شامل بررسی رحم و تخمدان، مثانه و پروستات است.

انجام سونوگرافی جنین: شامل (سونوگرافی روتین، بررسی EP (حاملگی خارج رحمی)، داپلر حاملگی، سونوگرافی کالر، تست بیوفیزیکال، سونوگرافی آنومالی جنین، غربالگری سه ماهه اول، غربالگری سه ماهه دوم، غربالگری سه ماهه سوم)

سونوگرافی شکم: شامل (سونوگرافی شکم و نواحی اینگوئینال، سونوگرافی احشای شکم، هرنی‌های اینگوئینال و نافی)، اندازه‌گیری چربی زیرجلدی،سونوگرافی Transabdominal، سونوگرافی transvaginal، سونوگرافی بررسی محل IUD‎، ، سونوگرافی عضلات و تاندون‌ها، سونوگرافی گردن، سونوگرافی جدار قفسه سینه، پستان.

بیشتر بخوانید: بهترین سونوگرافی غربالگری در تهران

 رادیولوژی دیجیتال

در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در تهران، عکس‌برداری و رادیولوژی توسط دستگاه‌های پیشرفته و مدرن انجام می‌شود. انواع رادیولوژی در فرایند تشخیص بیماری‌ها شامل موارد زیر است:

رادیولوژی روتین: این نوع عکس‌برداری از استخوان و اسکلت کلی بدن را به عنوان رادیوگرافی روتین می‌شناسند.

رادیولوژی رنگی و اختصاصی: که امکان ارزیابی مجاری ادراری را دارد و شکل مثانه را نشان می‌دهد. این روش از اشعه ایکس و ماده حاجب استفاده می‌کند و از طریق سوند به داخل مثانه وارد می‌شود.

رادیولوژی رنگی نشان می‌دهد که آیا شخص دچار رفلکس ادراری یا پس زدن ادرار به عقب از مثانه‌ها است یا خیر.

IVP: یک تست اشعه X است که یک سری تصاویر از کلیه‌ها، مثانه، حالب‌ها و مجاری ادراری را ارائه می‌کند. IVP می‌تواند شکل، اندازه و محل قرار گرفتن دستگاه ادراری را نشان دهد.

سنجش تراکم استخوان: سنجش میزان تراکم استخوان یک اندازه‌گیری پزشکی از مقدار مواد معدنی در هر سانتی ‌متر مربع استخوان است.

این اقدام کلیدی جهت مشخص کردن قدرت یا شکنندگی استخوان مؤثر است. تراکم استخوان ضعیف، شاخصی از پوکی استخوان است که در این تست بررسی می‌شود.

خدمات مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی 

ماموگرافی دیجیتال

در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در تهران معمولاً ماموگرافی به صورت دیجیتال و با دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌شود. ماموگرافی یک عکس رادیوگرافیک ساده از پستان و راهکاری برای تشخیص زدوهنگام سرطان به صورت غیر قابل لمس است.

در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی فاطمی تصاویر بهتر و با دوز کمتر اشعه ایکس انجام می‌شود. به علاوه تصاویر پستان برای بررسی رادیولوژیک به کامپیوتر ارسال می‌شود و برای مدت زمان طولانی در دستگاه ذخیره می‌شود.

🔵 دریافت نوبت از مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در تهران

برای اینکه بتوانید آزمایش‌ها و تست‌های مختلف را در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی فاطمه انجام دهید، می‌توانید از قبل نوبت خود را رزرو کنید یا به صورت حضوری به این مرکز تشخیص مراجعه نمایید. از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز رادیولوژی و سونوگرافی فاطمی این است که بیماران بدون معطلی و سر وقت تعیین شده می‌توانند آزمایش‌های خود را انجام دهند.

ه طور مثال خانم‌های باردار که باید آزمایش خون و تست‌های حاملگی را به فاصله کمی انجام دهند، در این مرکز این امکان را دارند که بدون هیچ گونه معطلی از خدمات باکیفیت این مرکز استفاده کنند.

پرسنل و کادر پزشکی این مرکز عکس‌برداری و سونوگرافی معتبر، تمام نتایج آزمایش‌ها را به طور دقیق ارائه می‌کنند. چراکه اگر دستگاه‌ها کیفیت لازم را نداشته باشند، ممکن است نتایج آزمایش‌ها بالاخص تست‌های حساس دقیق نباشد و بعداً با مشکل مواجه شوید. علاوه بر این اگر بیماران نیاز به دریافت تفسیر نتایج داشته باشند، در این زمینه نیز اطلاعات لازم در مورد آزمایش‌ها را در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای دریافت نوبت و مشاوره می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید.

خلاصه مطالب

مراکز رادیولوژی و سونوگرافی در تهران از پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و عکسبرداری استفاده می‌کنند. این بیماران می‌توانند با مراجعه به این مراکز دقیق‌ترین نتایج را از آزمایش‌های خود در اختیار داشته باشند. اگر به دنبال یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی معتبر در تهران هستید، مرکز سونوگرافی و رادیولوژی فاطمی با مدیریت دکتر محمد حسین اخلاقی ‌نیا یکی از بهترین مراجع برای بیماران است.

در این مرکز تمام آزمایش‌های مربوط به سونوگرافی، ماموگرافی و عکسبرداری در اختیار شما قرار می‌گیرد و متخصصان تفسیر دقیقی از نتایج تست‌های حساس را به شما ارائه می‌کنند. بنابراین در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توانید اقدامات درمانی مؤثر را اتخاذ کنید. برای دریافت نوبت و مشاوره‌های لازم می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی در تماس باشید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت دکتر اخلاقی نیا و رادیولوژی و سونوگرافی در تهران

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 149